söndag 26 maj 2013

Anteckningsbok i "Bandanateknik" till Rebecca

  I helgen firades barnens kusin Rebecca som fyllde 14. 
   Jag har dekorerat ett anteckningsblock med hennes namn.


 Har utgått från ett Akvarellpapper 300 g som jag stämplat med en Collagestämpel och svart stämpeldyna (Staze-on) över hela ytan. Stämplade sedan namnet och la på Glossy Accent runt bokstäverna för att få dem glansiga och upphöjda. En av Rebecca favoritfärger är blått, varför jag valde jag ut tre stycken olika nyanser av Distress Inks Stämpeldynor. Jobbade in nyanserna växelvis över hela pappret och fyllde sen i en del linjer med Vit penna samt Rangers svarta Emaljfärg. 



Inuti finns en ficka där jag fäste Presentkortet. Gjorde även ett bokmärke som jag satte fast det med ett matchande band i spiralbindningen. 



Här är baksidan och bokmärket igen. Presenten blev mycket uppskattad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar