torsdag 27 september 2012

"Bandanateknik" på anteckningsblock


Kusinen Tova fyllde 14 och jag klädde in en anteckningsbok där jag jobbat med "Bandanateknik". Hon gillar cerise så jag testade det tillsammans med blått och gult och hon blev jätte nöjd! Tova fotade boken så att jag kunde lägga ut den här på bloggen. Gjorde även ett matchande bokmärke som jag fäste i spiralbindningen upptill. 

 

Jag använde en collagestämpel och stämplade med en svart stämpeldyna (Staze-on)på ett vitt akvarellpapper 200 g. Sedan färgade jag in med Distress Ink och fyllde i några detaljer med emaljfärg vit och svart från Ranger samt Glossy Accent. 

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig anteckningsblock,
    underbart.
    Kram elin

    SvaraRadera
  2. Kul att kika runt på din blogg,
    många fina alster.
    Det här setet var ju tufft och
    i härliga färger, kul present.

    SvaraRadera